Acasă » Book » ~ Reminds me TAG ~

~ Reminds me TAG ~

More than books aruncă mănușa unei noi provocări, iar eu nu pot decât să o ridic, în semn de acceptare, pentru că tare mă întreb ce va ieși din această postare 🙂

Așadar:

„Regulile TAG-ului :

  • Amintește în articol persoana care te-a provocat la TAG.
  • Pentru fiecare „amintire” propusă alege câte o carte citită și argumentează în câteva cuvinte.
  • Dacă nicio carte citită nu corespunde unei „amintiri”, poți alege una din cărțile pe care dorești să le citești, dar să precizezi acest aspect.
  • Găsește alte 5 sau 10 „amintiri” (cât te ține inspirația).
  • Lipește eticheta pe alte 5 sau 10 blogguri (provoacă mai departe).

P.S. : prin „amintire” mă refer la acel lucru de care se presupune că îți amintește o carte.

girl-bokeh-hair-style-copy51

P.P.S. : Folosiți imaginea de mai sus când postați tag-ul. 😉   ”

1. O carte care îți amintește de copilărie. 

Acum, nu îmi vine în minte decât prima parte din La Medeleni, Hotarul nestatornic. Este o lectură „savuroasă”, plină de fantezia și imaginația care mă însoțeau pretutindeni pe când eram mai mică 🙂

2. O carte care îți amintește de școală.

Veți râde, poate, dar Harry Potter. 🙂 Să nu uităm că în 6 volume din 7 Harry se întoarce la o școală – și ce școală (<3) ! Plus că… uneori semăn cu Hermione.

3. O carte care îți amintește de mâncare.

Hmm… aici menționez o carte pe care intenționez să o citesc – Bastarda Istanbulului. Are niște rodii care arată delicios pe copertă :))

4. O carte care îți amintește de vacanță.

Golful francezului – pentru că am citit-o acum câțiva anișori, pe plajă.

5.  O carte care îți amintește de o carte.

Orele – încă o carte pe care sper că o voi citi cât mai curând. Îmi amintește, evident, de romanul unei scriitoare pe care o admir și o respect enorm, Doamna Dalloway de Virginia Woolf.

6. O carte care îți amintește de sărbători.

Poate că Sânzienele nu reprezintă o sărbătoare extraordinară, dar pentru mine e una deosebită, fiind în preajma zilei mele de naștere. Cartea care îmi amintește de aceste momente este Nopțile de Sânziene, de Sadoveanu. O lectură interesantă, de fiecare dată.

7. O carte care îți amintește de o țară asiatică (+ ce țară?)

O călătorie în India – bineînțeles, țara e India.

8. O carte care îți amintește să iubești.

Vai, aici e super complicat – dar cred că voi numi cartea La Răscruce de Vânturi. Sunt acolo niște forme de iubire care cred că apar destul de rar în realitate. 🙂

9. O carte care îți amintește că trebuie să faci o schimbare.

Fahrenheit 451 – e o distopie tare dragă inimii mele, care îmi amintește să revin la a fi eu însămi, atunci când se întâmplă să mă mai îndepărtez de mine.

10. O carte care îți amintește de tine.

Aici…sunt mai multe răspunsuri: în primul rând – Jane Eyre; în al doilea rând – Ultima licornă; în ultimul rând – Oblomov.

Alte feluri de amintiri trezite de cărți: tinerețe, fericire, suferință, un om drag, un scriitor / o scriitoare (altul / alta decât autorul / autoarea cărții menționate de voi).

 

Oricine dorește poate răspunde la aceste întrebări, pe blogul persoanal sau într-un comentariu la această postare 🙂 Vă puteți alege oricare dintre amintirile comentate de mine și dintre cele pe care le-am propus. 10 să fie, doar. 

 

Do you have something to say?

